OPIS

Koło przednie DT Swiss HX 1700 Hybrid LS 29″ 30mm CL Boost 15×110 28H
Nr. 7549 2 hala
Szybkie wspinanie się po górach i jeszcze szybsze zjeżdżanie z nich to domena rowerów eMTB. Dzięki zestawowi kołowemu HX 1700 rowerzyści górscy mają niezawodnego partnera, który zawsze zapewnia odpowiedni współczynnik zabawy. Jednocześnie wysokiej klasy koła zostały zaprojektowane tak, aby spełnić zwiększone wymagania wynikające z ciągłego rozwoju w segmencie rowerów elektrycznych.
Zamiast zmieniać sprawdzone profile obręczy, do modeli DT Swiss Hybrid dodano dodatkowy materiał dokładnie tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne. Części, w których występują największe obciążenia, zostały wzmocnione, dzięki czemu aluminiowe obręcze mogą nie tylko wytrzymać większe prędkości, ale także wytrzymać ciężar systemu do 150 kg. Aby zapewnić każdemu rowerzyście najlepszą możliwą przyczepność i trakcję, koła HX 1700 są również dostępne z dwiema różnymi szerokościami obręczy.
Zmienione piasty 350, których powiększony korpus umożliwia lepsze hamowanie i moment napędowy, zostały również zaprojektowane z myślą o trwałości. Podczas gdy precyzyjnie spawane końce obręczy stanowią najlżejszy i najbardziej stabilny rodzaj połączenia, wzmocnione szprychy Hybrid 1 zwiększają sztywność boczną i skrętną.
Przednie koło DT Swiss HX 1700 SPLINE LS 29″ 30 mm (WHX17LSBGIXSA19507) zostało zaprojektowane z myślą o nowoczesnych, lekkich rowerach elektrycznych typu Light Support e-MTB.
Konstrukcja Hybrid LS (Light Support) łączy niską masę, bezpośrednie prowadzenie i wysoką odporność na obciążenia, dzięki czemu idealnie sprawdza się w dynamicznej jeździe po technicznych szlakach górskich.
Seria HX 1700 LS zajmuje środkową pozycję w gamie kół hybrydowych DT Swiss, oferując doskonały kompromis między wytrzymałością, sztywnością a wagą – wszystko to oparte na 27-letnim doświadczeniu marki w budowie kół klasy premium.
Piasta DT Swiss 350 Hybrid LS
Nowa generacja piast DT Swiss 350 Hybrid LS została specjalnie przystosowana do wymagań lekkich systemów wspomagania.
Powiększony, sztywniejszy korpus piasty zwiększa trwałość i skutecznie przenosi wyższe momenty hamujące, jednocześnie zachowując niską masę i płynną pracę.
System Center Lock umożliwia szybki montaż tarcz hamulcowych, a dołączony adapter 6-bolt zapewnia pełną kompatybilność z większością standardów.
Obręcz aluminiowa 30 mm
Wysokiej jakości, spawana obręcz aluminiowa o wewnętrznej szerokości 30 mm została specjalnie odchudzona względem standardowej wersji HX 1700.
Dzięki temu koło oferuje bardziej zwinne i responsywne prowadzenie, idealne dla lekkich e-MTB.
Szeroka obręcz zapewnia doskonałe podparcie dla opon o dużej objętości przy niskim ciśnieniu, zwiększając komfort i trakcję.
Konstrukcja Tubeless Ready ułatwia konwersję na system bezdętkowy – odpowiednia taśma i wentyl są w zestawie.
Specyfikacja:
- Obręcz: DT Swiss Hybrid MTB (aluminium)
- Konstrukcja: klinczer, kompatybilna z oponami bezdętkowymi (TC)
- Konstrukcja: z hakiem (hooked/crotchet), spawana (welded)
- Rozmiar koła: 29 cali (700C)
- Szerokość zewnętrzna: 35 mm / Szerokość wewnętrzna: 30 mm / Wysokość profilu: 21 mm
- Piasta: DT Swiss 350 Hybrid MTB
- Mocowanie tarczy hamulcowej: Centrelock
- Wymiar montażowy: 15 x 110 mm Boost (oś przelotowa)
- Szprychy: DT Swiss Hybrid 1 (prosty naciąg; cieniowane / 2,34 – 2,0 – 2,34 mm)
- Liczba szprych: 28
- Wzór szprych: potrójnie krzyżowane (po obu stronach)
- Nyple: DT Swiss Squorx (ProLock / ProHead; aluminium; 2,0 x 15 mm)
- Waga: ok. 912 g
- maksymalna waga systemu: 150 kg
- W zestawie wentyl
- Tubeless Ready: tak
- Kolor: czarny
- Zastosowanie: E-MTB / All Mountain

















