OPIS

Zestaw kół DT Swiss HX 1700 Spline 29″ 30mm CL Boost Shimano Micro Spline
Nr. 6683+6684
Wysokiej klasy aluminiowy zestaw kół ze sprawdzoną technologią wydłużającą jazdę eMTB. Rower eMTB został zaprojektowany do szybkiej jazdy w górę i w dół gór oraz do zapewniania frajdy. Nowy DT Swiss HX 1700 SPLINE, wysokiej klasy aluminiowy zestaw kół, robi dokładnie to. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zakresie komponentów rowerów hybrydowych i określonym, wymagającym procedurom testowym, DT Swiss przeprojektowało ten zestaw kół, aby dostosować go do rozszerzonego użytkowania e-górskiego kolarstwa.
Przeprojektowana piasta 350 ma większy korpus piasty, co zapewnia lepszą odporność na moment obrotowy hamulca i napędu, co przekłada się na lepszą trwałość. Nowa piasta jest teraz połączona z wysokiej jakości spawaną aluminiową obręczą i wzmocnionymi hybrydowymi szprychami. Koło to jest dostępne w dwóch szerokościach wewnętrznych i dwóch rozmiarach kół, a zatem jest gotowe dla każdego, kto chce przedłużyć swoją przygodę z eMTB.
Cechy produktu – DT Swiss HX 1700 Spline ® 30
- Zastosowanie: E-MTB / All Mountain
- Model: HX 1700 Spline ®
- Rozmiar koła: 29″
- Średnica obręczy: 622 mm x 30 mm
- Typ obręczy: Clincher
- Przystosowany do opon bezdętkowych: ✔
- Szerokość wewnętrzna: 30 mm
- Szerokość zewnętrzna: 35 mm
- Wysokość obręczy: 21 mm
- Układ osi:
Przód: Boost 15 x 110 mm (oś przelotowa)
Tył: Boost 12 x 148 mm (oś przelotowa)
- Typ piasty: Piasta 350 Straightpull
- Piasta: Shimano Micro Spline 12s
- Korpus wolnobiegu: System zapadkowy 24
- Wolnobieg: Shimano Micro Spline
- Obręcz: aluminiowa, hakowata
- Szprychy: DT hybrydowe 1
- Smoczki: DT Pro Lock ® Squorx aluminium
- Otwory/Szprychy: 28
- Sznurowanie : 3-krzyżowe (1:1)
- Otwór zaworu: Presta / SV Ø 6,5 mm
- Mocowanie tarczy: centerlock
- Zalecana maksymalna waga systemu: 150 kg (masa ciała + rower + sprzęt)
- Klasyfikacja ASTM: 4
Tworzywo
- Obręcz: aluminiowa
- Piasta: aluminium
- Szprycha: Stal nierdzewna
- Smoczek: aluminium
- Korpus wolnobiegu: aluminium
Kolor
- czarny
Waga (informacje producenta)
- Przód ( 960 g.), tył (1100 g.)
Zakres dostawy
- Zestaw kół DT Swiss HX 1700 Spline 29″ 30 mm CL Boost ( przód + tył)
- 2 x wentyle tubeless
Technologie
PRZEPROJEKTOWANA OBUDOWA PIASTY
Ze względu na akumulator i silnik, rowery eMTB mają tendencję do większej wagi niż tradycyjne rowery górskie tej samej kategorii. Rowery eMTB nie są mniej intensywnie użytkowane; w rzeczywistości często jest odwrotnie, ponieważ trasy są dłuższe, a obciążenie podzespołów wzrasta. Ponadto przenoszony moment obrotowy silnika jest wyższy niż w przypadku tradycyjnych rowerów górskich. Obudo piasty zostało całkowicie przeprojektowane dla nowej generacji hybrydowej, mając na uwadze te kwestie.
WZMOCNIONE ŁOŻYSKA
Łożyska kulkowe rowkowane są zwykle stosowane w piastach rowerów wysokiej klasy. Łożyska te zostały zoptymalizowane tak, aby obracały się szybko i pochłaniały siły promieniowe, a jednocześnie mogły przenosić określoną liczbę sił osiowych. Zużycie łożyska następuje, gdy siły działające na kulki lub na powierzchnię bieżni są zbyt duże. Wysokie obciążenia lokalne mogą prowadzić do wgnieceń w powierzchni bieżni, co powoduje, że kulki nie poruszają się już płynnie. Nadmierne obciążenia punktowe mogą również prowadzić do ścierania powierzchni bieżni, co może skutkować luzem. Biorąc pod uwagę większe obciążenia rowerów elektrycznych, konieczne są również regulacje łożysk kulkowych. Dlatego też nowa generacja kół hybrydowych wykorzystuje większe łożyska kulkowe niż piasta 240 EXP MTB. Większe łożyska kulkowe rozkładają obciążenia na większą powierzchnię bieżni, dzięki czemu występuje mniejsze zużycie.
SPECYFICZNIE UTWARDZONY STALOWY KORPUS WOLNOSTOJĄCY
Moment obrotowy silnika i korby jest przenoszony przez łańcuch na kasetę, a następnie na korpus wolnobiegu. Ten interfejs kasety i korpusu wolnobiegu jest zoptymalizowany pod kątem obciążeń specyficznych dla rowerów elektrycznych. Hybrydowe korpusy wolnobiegu są wykonane ze specjalnej hartowanej stali. W porównaniu do konwencjonalnego aluminiowego korpusu wolnobiegu, specjalnie hartowana stal oferuje większą wytrzymałość. Ponadto ma większą wytrzymałość zmęczeniową. Oznacza to, że pomimo dużej liczby zmian obciążenia powodujących niewielkie uszkodzenia powierzchni, wytrzymałość pozostaje. Większa wytrzymałość zmniejsza zużycie powierzchni korpusu wolnobiegu. W rezultacie łatwiej jest usunąć korpus wolnobiegu, ponieważ jest mniejsze prawdopodobieństwo, że kaseta wbije się w korpus wolnobiegu.
WYTRZYMAŁE OBRĘCZE
Nowoczesne eMTB są opracowywane, aby jeździć szybciej i mocniej. Udowodniono, że koła hybrydowe wytrzymują maksymalną wagę systemu wynoszącą 150 kg. Obręcze DT Swiss mają dodatkowy materiał dokładnie tam, gdzie to ma znaczenie. Mają wzmocnienie na zewnętrznej środkowej części obręczy, ponieważ to tam występują największe obciążenia, gdy rower podtrzymuje swój ciężar i ciężar rowerzysty. Siły wywierane na koła pochodzą z góry i schodzą pionowo w dół do podłoża. Oznacza to, że szprychy, które znajdują się na dolnej części w momencie obrotu, podtrzymują większość ciężaru. Dlatego profile obręczy nie uległy zmianie i pozostają takie same, jak te, które zostały przetestowane i zatwierdzone na najbardziej wymagających szlakach. Obręcze te są dostępne w różnych szerokościach wewnętrznych, dzięki czemu każdy rowerzysta może wybrać funkcje, których chce, i uzyskać najlepszą możliwą przyczepność i trakcję.
GRUBSZE SZPRYCHY
W kołach hybrydowych stosuje się grubsze szprychy w porównaniu do konwencjonalnych kół MTB. Ta szprycha hybrydowa zwiększa zarówno sztywność boczną, jak i skrętną. Jak wyjaśniono wcześniej w kontekście kołnierza piasty, pomaga to uzyskać lepszą sztywność boczną, bardziej dostosowaną do obciążeń eMTB, ale zwiększa również sztywność skrętną w celu przenoszenia mocy napędowej z piasty na obręcz. Ponadto każda szprycha jest zawsze obciążona podczas obrotu. To ciągłe i stałe obciążenie zapobiega zmęczeniu szprychy, które może prowadzić do awarii.
Technologia Straightpull
Termin Straightpull odnosi się do szprych bez wygięcia na główce. Ta konstrukcja zapewnia idealny stosunek wytrzymałości do masy w porównaniu do konwencjonalnych szprych. Ze względu na bardziej precyzyjne ustawienie i bezpośrednią trajektorię, technologia Straightpull szprych tworzy sztywniejsze, bardziej responsywne koło.
PRODUKT ORYGINALNY WERSJA OEM – bez pudełka !
W zestawie wentyle- zdjęcie.









